پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228038
وضع معيشتي عامل خروش کارگران در برابر رييس جمهور است
تاریخ انتشار : 1396/02/12 09:58:29
نمایش : 1285
عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي گفت: سختي معيشت در زندگي اقشار کم درآمد يک موضوع مهم است و بسياري آن را مطرح مي‌کنند و اين مشکلات معيشتي موجب اعتراض امروز آنها شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، منيره نوبخت عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي درباره اعتراض کارگران به وضع معيشت‌شان در حين سخنراني رئيس‌جمهور، گفت: سختي معيشت در زندگي اقشار کم درآمد يک موضوع مهم است و بسياري آن را مطرح مي‌کنند و اين مشکلات معيشتي موجب اعتراض امروز آنها شد. اين مشکلات واقعيت امروز جامعه است.

وي افزود: گروه‌هاي کم درآمد از نظر تأمين معاش و مايحتاج در مضيقه هستند و کسي نمي‌تواند آن را انکار کند.

نوبخت درباره فعاليت‌هاي دولت در حوزه اقشار کم‌ درآمد و به ويژه کارگران، اظهار داشت: هر دولتي براي اينکه مشکلات مردم را حل کند، زحمت مي‌کشد، اما مهم اين است که چقدر اين کارها به نتيجه رسيده است. برخي از مجموعه دولت معتقدند علاوه بر حل مشکلات معيشتي، وضع اقشار کم درآمد مشکلي ندارند و در گفته‌هاي‌شان اين مسائل را انکار مي‌کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با اشاره به اختلاف نظر دولتي‌ها با مردم در مسئله معيشت کارگران، گفت: واقعيت چيز ديگري را نشان مي‌دهد و کسي در عسرت و سختي بودن گروه‌هاي کم‌درآمد شکي ندارد.

تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html